Internetowe Rewolucje – szkolenia marketingowe dla firm

image title

Internetowe Rewolucje Google

W lipcu Google rozpoczął program Internetowe Rewolucje. To cykl bezpłatnych szkoleń dla firm w zakresie wykorzystania narzędzi internetowych w biznesie. Ich celem jest podwyższanie cyfrowych kompetencji wśród pracowników marketingu w firmach oraz samych pracodawców. W konsekwencji ma przyczynić się do lepszego przygotowania ich do rozwoju i ekspansji zagranicznej w warunkach jednolitego rynku cyfrowego. Szkolenia będą się koncentrować na obecności i reklamie firmy w internecie, ecommerce, eksporcie, rozwiązaniach mobilnych i usprawnieniu pracy poprzez nowoczesne narzędzia informatyczne oraz narzędzia cyfrowej administracji.

Pilotaż programu rozpoczął się w województwie śląskim z początkiem lipca i do końca przyszłego roku obejmie ponad 100 tys. polskich przedsiębiorców. Najbliższe szkolenia odbywają się w Katowicach, Chorzowie, Gliwicach, Rybniku, Tychach, Dąbrowie Górniczej. Od 27 do 31 lipca program zawita do Częstochowy. Moja skromna osoba będzie w gronie ekspertów aktywnie uczestniczących w projekcjie prowadząc indywidualne warsztaty.

Tutaj można się rejestrować.internetowerewolucje.pl

7 thoughts on “Internetowe Rewolucje – szkolenia marketingowe dla firm

  • Damian Szary

    Fajna ta Internetowa Rewolucja – zróżnicowana tematyka, można się czegoś nowego dowiedzieć o AdWordsach, sposobie dotarcia do klientów. Dodatkowo fajnie, że prowadzą szkolenia osoby z branży, które zjadły na tym zęby.

    Odpowiedz
  • Marcin

    Szkoda że natrafiłem na ten artykuł dopiero teraz, chętnie bym skorzystał z takiej wiedzy. No cóż może się powtórzy.
     

    Odpowiedz
  • Bulbulator

    Google teraz proponuje bardzo fajne rozwiązania. I to bardzo cieszy, a adwordsów nie wolno pominąć.

    Odpowiedz
  • Dawid Szymański

    Szykuje się dawka konkretnej wiedzy.

    Odpowiedz
  • P. Zając

    Zdecydowanie na plus – fajnie że samo Google wychodzi z inicjatywą i pomaga przedsiębiorcom zrozumieć ten zagmatwany system.

    Odpowiedz
  • Kamil Dudziak

    Ciekawa inicjatywa, oby nie skończyło się promowaniem adwordsów 😉

    Odpowiedz
    • Marek Olas

      Adwordsów nie sposób pominąć przy okazji promocji firmy w internecie, a w szczególności w zakresie eksportu.

      Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *